2006年7月31日星期一

結婚好煩...

2006年6月10日(六)

今日去佐高登打算換con, 佢今次比佐Johnson果隻我試, 仲比多對我番去試多日, 如果OK既就換過盒con. 今次戴呢隻係舒服, 無上次果隻咁「銀」住對眼, 又無上次咁乾. 但係我就覺得好頭暈, 睇野好矇. 唔知係咪我本身副眼鏡比我本身度數多佐成百度, 再加上對con無散光, 所以我覺得睇野都係好辛苦, D字遠小小細粒小小我已經睇唔到, 同埋真係戴得好暈睇野好累, 所以又係戴唔夠兩個鐘就要除番落黎.

我咁樣真係唔係辦法喎, 以前我戴傳統果種都唔會戴到又頭暈又累, 以前我都係照咁全日戴返工都無問題. 我諗緊駛唔駛都係配番D有散光既con, 但要有我咁深度數既散光鏡片就一定要配2-week既先有喎. 價錢當然又再貴D... 都唔知點好~

夜晚落屯門同男友屋企人食飯. 搞搞下我真係唔想過關島結婚...

1 則留言:

BB Yee 說...

又係我呀 我嘅bigdate 係3月4日...中國情人節 我只係定咗酒席...其它未定 你呢