2006年7月31日星期一

book佐關島package

2006年3月19日(日)

今日同男友又去婚紗展, 我地終於決定幫襯GLOBAL WEDDING去關島結婚, 而家暫定06年12月27日下午四點係CRYSTAL CHAPEL行禮, 費用$38380(未計high season既附加費, 到時可能係四萬幾蚊埋單), 係EXPO join可以減一千蚊, 同埋送VHS轉DVD, dinner同埋油畫, 都算係咁, 至少好過WEDDING ABROAD, 減得五百蚊又咩都無得送, 又唔包VIDEO, 價錢又貴過人~

婚禮教堂套餐:

酒店接送 Transportation
公証行公証 Notary Public
政府牌照 Marriage License
牧師証婚 Marriage ceremony by minister
租用教堂 Chapel rental
真人彈奏及高音獻唱 Wedding live music
証婚人 Two witnesses
結婚証書 Marriage certificate
新娘花球及新郎襟花 Bouquet & Boutonniere
新娘髮型及化妝 Bridal hair and make up
婚紗及禮服租借各一套 Wedding Gown & Tuxedo Rental
專業攝影 Digital snap (100張連光碟)
所有底片燒CD (jpeg) All netgative return in CD (jpeg)
錄影連影帶 Video taking (edited 30min. video covering chapel ceremony)
專貴相簿連21張相[8x12] Elegant Album with 21(8x12)
雙人直航來回機票及酒店 Round trip air-ticket & Hotel stay accommodation


跟住我地打算睇埋翠亨村訂埋酒席, 因為今朝男家果邊揀到日子, 係07年4月8日, 但係出年4月既酒席都好full下, 4月8日已經有人訂佐添, 所以我地都仲未訂到酒樓, 我覺得好鬼煩呀~ 都唔知點好...

現時為止去關島既人數應該有十個人(計埋我地自己), 全部都要老公包埋機票酒店, 好嗱利呀~~

沒有留言: