2006年7月27日星期四

旅行後記2~~

由於係旅遊旺季, 度度都係旅行團, 撞口撞面唔係香港人就係台灣人, 尤其是當你去到D景點發覺已經有幾團人係度, 人又多, 香港人又出名嘈, 未見其人先聞其聲, 真係幾掃興. 同埋我地以為去到一D無咁出名既地方會遇唔到香港人, 但點知都係遇到. 好似我地係由網走既女滿別機場返番落東京, 以為應該遇唔到自由行架啦, 點知搭去機場同車已經有一家四口自由行香港人. 另一點就係好佩服唔識日文都選擇自由行既人, 即使我識日文都好, 係某D方面有時都好難同D日本人溝通, 尤其是飛機折返果晚, D空姐又唔識英文乜濟, 如果我唔係識D日文, 真係唔知應該要去邊度做D咩. 真係唔明D自由行唔識日文既話, 真係漢字同身體語言就可以搭夠?? 最佩服係果D一家大細, D仔女仲係小學生既家庭都選擇自由行, 唔會覺得麻煩既咩?

另外可能日本人本身自律, 好多景點好似唔買飛入去都得既. 好似時代村咁, 售票處同大門口約數十步路程, 但大門口果度無人查飛, 售票處D人又唔會坐係度昅實入場既人, 所以我覺得唔買飛就咁行入去都無人理. 網走監獄博物館就出口度無人睇無野欄, 真係可以係出口度入去唔買飛都得.

食方面, 我去到北海道最捨得花費既就係食, 係北海道既食飯地方都係我係香港既時候就search佐: 蝦蟹合戰食蟹放題, 二条市場既茶屋食魚生飯, 小樽既魚真食壽司, 甚至係東京食既串家物語, 都係我一早定佐去到一定要食既野. 唔駛講樣樣野都真係好正好好味~~

住方面, 我地係札幌住KEIO PLAZA HOTEL, 間酒店D房好細呀, 同埋呢間酒店比我既感覺麻麻, 下次再有機會去的話都唔好book呢間酒店. 小樽既宏樂園真係好正, 最正既係房裏面既私人露天溫泉, D雪一路係頭頂落落黎, 一路浸溫泉, 一路欣賞房外面既雪景, 真係好正呀. 同埋真係好抵, 又有溫泉又可以係房裏面食飯, 間和室又大, 都係港幣大約$1400/人左右, 真係好值得去呀, 本人極力推介, 有機會既話我想再去住下. 層雲峽我地住層雲閣, 間酒店都OK, 但可惜我果晚無出去浸溫泉. 上到網走我地住D平價酒店, 8000YEN一間twins room, 房間非常細, 但咁既價錢算係咁啦. 落到東京我地就住池袋既HOTEL THEATRE, 價錢都唔平, 我地屈蛇book佐間single room, 但都要8千幾YEN一晚. 但因為係日本屈蛇係犯法, 我又未係日本屈過蛇, 所以都好驚. 雖然我知酒店即使知道你屈蛇都未必會採取咩行動, 但我覺得屈蛇始終都好似唔係咁好哩. 另外最想講既就係間間酒店既房都係非常之熱, 我地已經將房裏面既溫度較到最低(但其實可能根本上就係中央空調, 較唔較都係咁), 但都係非常之熱, 訓覺都唔駛蓋被. 同埋房裏面非常之乾, 每朝起身都覺得喉嚨不適, 好乾涸.

今次去日本都夾到公仔, 但表現就無我以往咁顛咁變態啦, 以前我好多時三次之內就一定將景品到手, 但今次我既功力已經無晒, 好多時都係男友幫我夾上黎既. 同埋我覺得日本既夾公仔機都無以前咁「忠誠」, D鉗都無以前咁好力夾得咁實, 有好多都好似香港咁呃人既, 鉗啱個位但根本唔夠力鉗到上黎, 好失望.

仲有就係行李同手信既問題, 下次去日本我決定唔再幫人買野, 亦都唔會再買咩手信比大家. 今次我地去十一日, 其實淨係自己野都佔佐好多行李箱既空間, 仲要幫其他人買野, 搞到我地返黎除佐每人一個行李喼之外, 仲每人揹住一個大袋, 再手挽住幾個細袋, 非常之狼狽. 兩個喼夾埋差唔多成50KG, 我地個喼仲被繫上「HEAVY」既label, 好彩佢無罰我地超重咋. 同埋旅途之中, 成日要掛住幫人買呢樣買果樣, 都唔可以完全專心去玩去睇自己野; 二來幫人買完野我地又一抽二lung咁挽住D野繼續行程, 都唔可以輕裝上路. 而且買下買下, 發覺幫人買既野同手信仲多過真係屬於自己既東西, 真係覺得有點無奈, 所以我決定下次去日本唔再幫人買野啦!

最後一定要多謝男友送佐好多野比我啦, 有BURBERRY裙啦, 兩個ANGES B袋啦, outlet買既衫啦, KEROPPI啦... 等等. 總括我地既package費用同住宿費膳食費駛費車費旅費, 兩個人十一日大約用佐四萬蚊港幣左右(但未計男友簽卡買野果D數喎~). 咁計法我又覺得唔係太貴咋喎, 因為跟旅行團七日都要萬幾蚊團費一位啦(旺季麻), 我地去十一日每人大約都係花費二萬蚊咋喎, 我覺得幾OK. 不過下個月收到既月結單一定比旅行更加「精彩」...

我此行既日本之旅大約就係咁, 下一次既旅行目的地應該就係年尾既關島.

以下就係我地旅行買既戰利品同手信:

1. 男友買既運動服同埋幫佢班0靚妹買既波襪



2. 我既衫, 袋同裙


3. 唉, 全部都係買比人既手信...


4. 當然全部都係我既KEROPPI


5. 夾公仔得來同買回來既公仔, 有無人睇中? 友情價賣比你~ (叮噹已售)


6. 真係屬於自己既手信... 少得可憐


7. 食得既手信, 大部份都係買比人...

5 則留言:

freshstyle 說...

嘩!!好多公仔....你就好啦!!!

ZR 說...

其實D鉗唔一定要好有力, 仲有好多秘門. 請你睇下我條LINK =>
第三回打劫日本GAME CENTER 之 勝利篇
 

墨魚燒賣 說...

小熊子: d公仔要搵位擺放收藏係一個大問題... ZR: 你都好勁下...

yoki 說...

Shin 日本旅行數碼攝影比賽
http://shin.com.hk/index.php?link=ban04

SkyBlue 說...

唔覺得唔識日文去日本自由行有咩問題, 唔鍾意就米鬼做香港人