2006年7月29日星期六

金牛苑越南菜館 -- 都幾好食...不過勁貴

地址: 尖沙咀廣東道5號海運大廈3樓LCX
電話: 2730-4866

某日同班大學同學出黎食LUNCH, 我地五個人叫佐個四人套餐, 另外仲叫佐樣什麼辣炒雞. 因為我遲黎, 所以佢地已經叫晒野, 我就淨係食, 唔清楚個套餐裏面既食物名堂.

個湯OK好飲, 用料都幾足.
黑椒牛柳炒雜菌: 我唔食牛所以淨食雜菇, 但都覺得好好味好入味.
四式拼盤: 串燒好一般, 春卷唔好食, 札肉普普通通 , 蝦丸OK.
南乳雞: 隻雞好鬼肥, D肥膏黃色一舊舊, 好恐怖.
炒檬粉: 味道一般.
辣炒雞: 唔算好辣, 都算幾好食.
仲有一碟係炸蕃薯同埋白色一舊應該係蝦球既物體, 上面有D蟹子, 我覺得呢個最好食.
甜品: 類似綠豆沙咁, 但唔啱我口味, 我唔鍾意食.

雖然我地五個人叫四人餐, 但係都食唔晒(可能女仔細食), 個個都食得好飽. 但埋單就勁貴, 夾埋茶, 餐前果D呃錢既酸蘿蔔, 埋單要$1109.

是次每人消費約$220元

沒有留言: