2006年7月31日星期一

正式成為準劉太

2006年2月1日(三)

時間: 凌晨十二時十分
人物: 墨魚燒賣, 流沙包
地點: 北海道層雲峽層雲閣酒店房間內
道具: 鑽石戒指一隻
經過: 墨魚燒賣成為準劉太; 流沙包榮升準老襯...

 

6 則留言:

claudia 說...

恭喜你哦!~

ming chau 說...

路過的~ 恭喜晒你 ^^

daisy 說...

路過的, 看大少奶時看見你的名字, 估不到真是你啊, 恭喜晒, 幾時註冊呀? 我是二家, 見過你一次的

daisy 說...

路過的, 看大少奶個BLOG時看見你的名字, 估不到真是你啊, 恭喜晒, 幾時註冊呀? 我是二家, 見過你一次的

墨魚燒賣 說...

二家: 多謝晒呀~ 我年尾十二月註冊呀, 出年四年擺酒. 你呢排點呀? 好d未?? 

daisy 說...

燒賣姐姐/妹妹(?): 我心情好左好多啦, 多謝關心~ 女仔安慰失戀女仔既方法多數會話個男仔找藉口, " 塞翁失馬 , 焉知非福"和要活得更好等~ 好o岩聽~~ 多謝晒 其實你好靚女(睇左你d試妝相, 好靚呀 ), 身材又好, 又叻女, 我就拍馬都追唔上你... 不過我會學習對自己有信心, 只要有自信, 個人自然靚