2006年7月29日星期六

香辣屋 -- 越黎越差, 可以既話都唔會再黎~!

地址: 元朗洪水橋
電話: 2473-0168

其實幫襯香辣屋都幫襯佐好多年, 但感覺就係越黎越差, 無論係服務同食物都差. 對上一次係今年母親節黎食過, 本來都唔係想黎呢度食, 係想去泰馨食. 但後尾話無位所以先退而求其次揀香辣屋. 評價就係價錢貴, D野又唔好食, 無水準.

再上一次同男朋友屋企人一齊黎, 我地仲因為優惠問題同個經理嘈佐好耐. 個經理比番張優惠卡我地果陣仲夠膽死話我地張卡下年過期. 我男友細佬即刻話: 「我呢張卡係永久架(佢細佬識得個director, 所以有張永久優惠卡), 你無野呀麻? 不過我地都唔會再黎食架啦!」. 跟住就好谷氣咁走佐.

是次每人消費約$80元

沒有留言: