2006年7月18日星期二

2006年7月18日(二)

之前有好多日無寫過日記, 搞搞下都懶得寫. 加上之前遇到既都係激氣野嘔血野, 費事係度呻咁多, 好多野自己死忍就算.

最近值得開心既野就係我尋日收到CityU寄黎既信, 原來我今年又可以得到$3000 scholarship, 少少地幫補下都叫做好過無.

另外我而家物色緊買咩牌子既結婚戒指, 呢排上網search下先知又有分白金同鉑金.

關島方面我打算住Hilton Guam Hotel, 不過仲未book, 因為打算等全部人做好晒簽証先訂機票酒店(雖然BNO可以免簽証去關島, 但我地都係決定申請簽証, 第時可以去埋美國旅行).

喂SASA我個雪櫃又發顛啦, 個冰箱無啦啦唔夠凍, 搞到D雪糕溶晒, 但又唔係完全唔凍喎, 都唔知搞咩鬼野.

1 則留言:

匿名 說...

詳細情形打俾我啦,就咁講好難解決喎!