2006年7月24日星期一

2006年7月21日(五) 鬼咁多人既書展...

今日同ANATA去行書展, 因為有免費飛. 我地大約八點左右去到, 都非常人山人海. 我地其實都無認真睇, 只係叫做周圍行下, 無買過任何野. 說實在下次書展真係唔好預我, 人又多, 又睇唔到D乜. 我覺得平時真係會睇開書既人, 都唔會專登去書展所謂「掃書」, 一來又唔係平得幾多, 二來書展有既書其實大部份平時去書局都可以搵到啦. 平時睇開書既人間中都會行書局睇書, 都唔會真係留番去書展先買掛?? 我平時lunch都會間唔中落PAGE ONE睇下書架啦; 更何況我地有成一千蚊書?係手, 要買書都唔會係書展買. 所以咁多人既書展真係唔好預我去...

之後我地去佐新鴻基中心食印度野, D waiter果然個個都係印度人, 我地兩個茂利去到求其點佐三樣野, D味道真係唔多0岩胃口. 其實我都唔係第一次食印度野, 但可能呢間實在太「正宗」啦, 十分滿分我只係比三分, 下次食印度野又係唔好預我.

沒有留言: