2006年7月24日星期一

2006年7月22日(六)

星期六ANATA又一朝早出佐去做野, 我就約佐去做facial, 然後行佐陣元朗, 唔覺唔覺由兩點幾行到六點, 但係我淨係行佐千色同嘉城廣場咋喎, 點解兩個商場我可以行到三個幾鐘都有既?? 行到六點幾實在太累所以搭車返屋企. 因為今晚要入三聖食海鮮, 所以諗住係屋企等ANATA打黎我先出門口. ANATA明明話七點幾可以走得, 點知等到七點半我都未收到電話, 我都估到佢邊可以咁快走到呀, 於是自己拎D衫落去磅洗先, 然後慢慢行去輕鐵站, 行到去泳池ANATA終於打黎, 我地當然就約係三聖等.

今晚係同ANATA屋企人, 同埋佢妹夫屋企人一齊食飯, 一圍好似有成十五, 六人. 我都唔係好清楚點解會兩家人一齊食飯, 不過今晚餐飯真係好豐富, 有燒鵝, 賴尿蝦, 聖子, 白灼蝦, 鮑魚, 扇貝, 好大條魚, 蜆, 海鮮湯, 蟹... 從來未食過一餐咁豐富既海鮮餐, 好好味好飽. 食到後尾個個都好飽, 但就仲有好多野剩, ANATA好勁咁擦晒條魚, 食埋D蝦蟹, 好驚人呀~~~

沒有留言: