2006年7月11日星期二

2006年7月10日(一) 你估我係超人咩...

由上星期四開始, 我每日返工就係過住D非人生活. 大肚個同事話什麼血糖過高要入醫院check, 失驚無神係星期四朝早打個電話返黎話四, 五返唔到黎. 所有佢既jobs都要由我頂. 我真係好辛苦呀, 我連自己本身既job都無時間做, 幾廿張單都未入, 就要做佐佢D野先. 佢既野我又唔係非常熟(但鬼叫我之前又係頂過佢放假, 所以相比起其他同事來說, 我算是最熟佢既野), 一個電話打黎一輪轟炸咁講低今日要做咩要整咩要搞掂D咩, 講極都未完, 我越聽越?憎, 直程聽到我一路掟筆一路搵佢所講既files出黎. 跟住就係全日無停過手, lunch用三個字食完飯又0拿0拿臨繼續做, 完全無時間休息. 我真係想死呀!!!

佢明明話星期一下午會返黎, 點知老細轉告我知話大肚同事佢今日都返唔到, 我直程同老細講我頂唔順. 唉... 我就黎做到發顛啦. 我決定要放假呀, 暫時請佐29號同26號我都要放假, 再唔放下假我真係人都顛!!!

沒有留言: