2006年7月31日星期一

book邊間酒席好?

2006年3月6日(一)

今日放佐工一齊同男友去睇下D酒樓, 我地先睇佐聘珍樓, 果度個場幾細, 好似好焗促咁, 感覺麻麻. 但佢既PACKAGE卻唔錯, 包括好多比較實際D既野, 價錢就四千到抆加一另計(即差唔多五千五蚊一圍). 跟住我地去佐北京道一號帝廷酒家, 今日都竟然有人擺酒, 我地於是係門口裝下, 又問下D資料, 但兩個STAFF都有嚴重既鄉音既... 跟住拎佐D酒席資料, 呢間酒樓出年三, 四月既星期六日都差唔多FULL晒咁濟, 原來果度三千幾蚊起又有海景, 咁鬼平唔怪得咁FULL啦. 但我揭下份資料, 原來佢係屬於皇上皇集團架?! 我即刻將本野掉佐落垃圾筒, 呢間完全唔駛諗~

總括而言, 而家我地會考慮既只有美麗華商場既翠亨村, 同埋新太陽廣場既聘珍樓.

沒有留言: