2006年7月28日星期五

2006年7月24(一)

今晚返去上management accounting, 上次quiz我得98分, 之前仲諗住可唔可以滿分添...

放佐學之後同佐個新相識既同學一齊搭小巴, 傾開計佢話佢做佐三年purchase, 剛剛遞佐信, 因為人工太低, 又好似無咩前途. 佢話佢而家都係望9字頭, 我聽完之後有D滴汗, 大家都係high dip畢業, 大家同樣都係讀緊part-time degree, 唔通就係因為識日文, 所以人工可以比其他high dip多一個double? 我當晚有反省過, 我係咪有少少身在福中不知福呢? 說實在我真係唔多清楚而家既market price係幾多, 加上識日文既market同出面既market又有分別, 所以我成日都覺得自己人工低. 但如果同班中其他同學比較, 似乎又已經比其他人好好多... 唔, 人比人比死人, 或者真的知足常樂?

沒有留言: