2006年7月14日星期五

2006年7月14日(日)

個同事放佐個幾星期病假後今日終於返佐黎, 我既非人生活終於都可以暫時結束. 呢個星期基本上我日日都好累, 又多野做, 壓力又大, 又辛苦, 仲要M到, 簡直係雪上加霜. 呢個星期根本係累到係車訓到差D唔知醒落車, 返到屋企就倦到涼都未沖就係梳化度訓著佐, 叫極都唔肯起身果隻. 唉, 人工又唔係高, 又成日要做雙倍工作, 呢個幾星期我係咪出多份糧先?? 真係好谷氣, 最令人谷氣就個PK老細, 但係唔講啦, 呢D廢人我唔想成日係我日記度提住, 費事污染呢度呀!!

2 則留言:

匿名 說...

晶~我都知你好?架喇.....7/14今日係星期五呀......
呢個禮拜就好好休息喇

匿名 說...

既然決定留低,就要撐到嘛!
我支持你...o^_^o