2006年7月28日星期五

2006年7月26日(三)

今日自己請佐AL, 因為早前大肚同事放佐個幾星期SL, 我要頂晒佢全部野, 做到我就黎痴線. 所以要放下自己假抖下. (但點知大肚同事尋日又同我講佢星期四會放假, 即係我聽日返到去又係打仗咁...)

ANATA難得今日無咩野做, 淨係下午出去教水, 所以我地先去佐飲茶, 然後就返屋企大掃除. 由於早前發現牆上面有好多細少粒粒虫仔係度, 所以上網搵下究竟有咩辦法消滅佢地, 但係網上面有D人就話果D係壁蚤, 有D人話係書蟲, 有人話係卜坭, 又有人話係PSOCID... 我地就試佐其中一個方法, 就係用稀釋佐既漂白水去?牆身, 目的係?走D霉菌, 斷絕D呢虫虫既糧食, 我地好努力咁抹埋天花板同地板, 希望可以消滅佢地啦!! 真係好煩呀~!!

夜晚我就係屋企上下網, 我決定遲D會換過個BLOG, 而家搬緊家, 正式開幕日會稍後公布~~
等ANATA教完水返黎我地去佐食泰國菜, 呢間舖頭係ANATA以前既MISS開既, D野都幾好食喎, 尤其是個蝦刺身, 十個好味!!

沒有留言: