2006年7月27日星期四

旭山動物園

2006年1月29日(日)

今日我地上旭川去旭山動物園, 最主要目的係睇企鵝巡遊, D企鵝真係好可愛, 肥嘟嘟咁. 我地仲睇佐好多動物, 例如海獅, 北極熊, 大象, 豹, 狸貓, 獅子老虎, 熊, 鷹, 馬騮, 免仔, 鴨, 羊, 鹿等等.



之後我地就返番札幌, 因為我地打算去白之戀人, 但又想去二条市場食魚生飯, 於是我地一落JR就決定搭的士去二条市場. 日本既的士真係好貴, 我地車程好似大約十分鐘左右, 但已經要1000YEN, 好貴呀! 但為佐爭取時間都無辦法, 去到二条市場總算好順利咁搵到我之前決定佐要去食魚生飯既舖頭--DONBURI茶屋, 我叫佐個丸鮮丼, 2079YEN, 好好食好滿足~


之後我地就趕去白之戀人, 果度六點鐘關門, 我地五點左右去到, 好快咁行一轉, 裏面真係好靚呀, 布置同裝飾都美侖美奐. 我仲係裏面試玩滑雪梯添, 但係我對鞋太「扇」, 自己又論盡, 搞到PK撞親個膝頭, 好痛呀~ 幾經辛苦先至躝到上去, 好辛苦好累呀~~ 之後我地係附近既超市買佐盒士多啤梨上車食, 好好味呀~ 好食過香港果D好多好多倍.


返到大通站之後, 首先去佐PARCO幫男友個細妹去TSUMORI CHISATO買衫, 呢間舖頭D衫真係超貴, 佢細妹話係日本買已經比香港平一半, 但我拎起手件件都成千幾蚊港幣, 最搞笑係當我地係舖頭裏面幫阿妹揀緊衫既時候, 剛剛出面有班香港人經過, 其中一個女人話: 「呢間舖頭D衫超貴架, 我係香港都唔會入去睇」. 但講真我好唔明點解佢D衫賣到咁貴既? 個款真係好普通, 有D甚至我覺得好老土好師奶下咋喎...

跟住我地行佐100YEN店CAN DO, 然後去佐狸小路買手信, 係果頭食埋咖喱飯就返酒店勒.

沒有留言: