2006年7月29日星期六

洲際酒店- SPOON by Alain Ducasse -- 正正正!!

地址: 尖沙咀梳士巴利道18號洲際酒店Lobby Level
電話: 2313-2256

男友生日當天我book佐洲際既SPOON食法國菜, 我叫佐個6-course sexy spoon, 男友就淨係叫佐個龍蝦main course. 果然係米芝蓮三星級餐廳, 係非常非常好味呀! 仲有無敵海景 , 正呀~~

六道菜包括:
蟹肉燉蛋: 好味道, D蛋好滑呀~



帶子: 帶子面頭D配菜同帶子既味道好配合呀, 勁好味.


tasting soup: 分別係牛肉清湯, 蕃茄湯同菠菜湯, 好濃好味道!!


龍蝦肉同pasta: 呢個好好味呀, 正正正!!


主菜sea bass: 要趁熱食先好味.


甜品: 大份D就好勒...


男友叫既龍蝦:


不過最奇怪既事係埋單果陣, 我用滙豐Visa卡簽賬(最cheap果張卡), 竟然話我張卡條磁帶過唔到機, 所以碌唔到. 係咪因為間餐廳高級, 所以連部碌卡機都歧視我張cheap卡所以唔肯碌佢? 咁耐以黎我都未試過話碌唔到卡, 到最後都係碌佐張AE, 埋單盛惠$1330~

是次每人消費約$700元

沒有留言: