2006年7月31日星期一

結婚係要付出代價...

2006年3月12日(日)

今日一朝早出佐旺角既MP17做水晶磨皮, 話說因為早前會展既婚紗展我地落佐疊, 比佐$168做佢話原價要七百幾蚊既水晶磨皮(我就唔信呢個係原價啦~), 我見百幾蚊咁平, 我做次FACIAL都係咁上下啦, 咪去試下囉. 所以就BOOK佐今日做, 但講真如果佢原價七百幾蚊就超唔值啦, 淨係幫你洗佐面, 跟住有支棒係你塊面度磨下磨下咁, 然後敷番個MASK就搞掂啦, 做完之後睇下塊面, 咪好似白佐D囉, 但皮膚好似無咩分別咋喎...

做完之後去簽名, 佢當然就開始SELL我其他野啦, 佢SELL我做彩光, 佢話我面色偏黃, 毛孔粗大, 話做彩光可以減退面色不均, 可以收細毛孔, 總之就皮膚靚靚啦~ 佢話做6次就得, 可以KEEP到十年八年喎, 佢話而家優惠價$15732, 包6次彩光($2760一次, 六次=$16560, 再九五折所以係$15732), 另外仲送多3次水晶磨皮, 2次氧氣噴射再生療程, 1次燕窩補濕療程, 1次DNA基因沖激美療, 一次黑光機(佢講完我都唔記得有咩效用), 另加兩套MP17既護膚品. 我有無落疊?? 緊係有啦~ 否則我點會寫到咁詳細呀... 我見有D朋友幫襯D唔知咩美容院都要萬幾蚊一個彩光COURSE, 咁我諗MP17都好似叫有D名掛?? 結婚真係要付出好大代價, 男家要付出酒席, 禮金禮餅, 過大禮之類既開支; 女方都要付出美容, 修甲, 做SPY, 新娘化妝SET頭, 租禮服, 束衣GIRDLE, 頭飾, 首飾, 鞋... 我諗夾夾埋埋都要預幾萬蚊?!

跟住我地去佐九展個結婚節, 果度又細又搵笨, 九成都係台灣婚紗攝影, 都唔係我地需要既野, 我地行唔夠半個鐘就離開, 白白浪費佐$30同寶貴既時間. 好彩後尾係德福撞到男友既舊同事, 佢地又係一陣打算去結婚節, 我地即刻比佐兩張飛佢地.

諗諗下而家姊妺團夾埋伴娘有成十個美女, 唔知男友搵唔搵到咁多兄弟應付呢? 兄弟人數可唔可以少過姊妹既人數架?

2 則留言:

angus 說...

MP17...係咪得嫁... 太哂錢啦...又無效果, rip off you clearly ...

墨魚燒賣 說...

HELP: 唔得架, 係得D機新, 但佢D咁既新機有無效就唔知勒... 不過我主要都唔係係果度做, 我主要做FACIAL果間係尖沙咀~