2006年7月20日星期四

2006年7月19日(三)

阿SA個阿爸真係好勁, 我個雪櫃真係溶雪有問題. 由於六月中我地先搵師傅上黎檢查過, 點知前幾日問題又出現, 於是我就打電話去嘈, 叫佢地搵人上黎再check, 但係果$300檢查費我就絕對唔會比. 今次師傅檢查完發覺真係溶雪有問題, 而家換佐個散熱器(要$260呀~!), 希望無問題啦. 呢部雪櫃夾夾埋埋都整佐我地成千銀, 真係買過部新既無咁嬲.

我發覺我放假既日子原來就係等師傅上黎整電器, 今日放假就等人上黎整雪櫃; 下星期三放假就等人上黎check電視... 唉, 玩我咩.

由於聽晚要quiz, 所以今日放假都係0係屋企溫書, 好悶呀...

ANATA雖然放暑假, 但係佢依然非常之忙, 包括要教波, 教水, 教球証班, 做球証, 為大?賽rehearsal... 哼!

1 則留言:

匿名 說...

舉手之勞啦,等我返去讚下林師傅先!!