2006年7月30日星期日

金泰村泰國餐廳 -- 唔錯, 但我覺得可以更好~

地址: 元朗西菁街好順泰大廈28-29號舖
電話: 2478-9808

星期三同男友黎呢度食飯, 由於男友識餐廳老闆, 佢介紹佐好多菜色比我地, 我地叫佐個蝦刺身, 炒什菜, 扇貝, 椰盅焗咖喱雞, 烤餅, 炸芝士雲吞, 豬頸肉蝦片, 我叫佐個椰青添.

我覺得最正係個蝦刺身, 好新鮮好彈牙爽口, 勁好食.
個扇貝都唔錯, 好大粒~
豬頸肉蝦片, 好好味!!
炒什菜我覺得就麻麻地, D芥蘭好苦呀~
椰盅焗咖喱雞都幾好, D薯仔勁好味, 但面頭D咖喱雞就好少焗到乾佐少少.
烤餅整得好好味, 一定要試下!
炸芝士雲吞, 唔錯, 熱辣辣.

值得一讚既係呢度既服務好好, 好細心. 如果係元朗食開D貼錢買難受既日本料理, 可以介紹你地黎呢度試下, 服務態度簡直係天淵之別.

沒有留言: