2006年7月31日星期一

見家長日!!

2006年4月2日(日)

今日要出去拜山, 好耐未試過咁齊人, 一次過見番咁多親戚, 因為平時拜山都係得姑媽, 大伯娘, 三伯同幾個表姐. 估唔到今日會咁齊人, 除佐有大伯娘, 姑媽, 兩個表姐之外, 仲有表弟, 好耐無見既明哥哥同良哥哥, 明哥哥既老婆HELEN(堂嫂?), 大家姐同二家姐, 同埋大家姐個鬼佬老公STEVEN(我都係第一次見佢, 佢地結佐婚都唔係香港住), 好多親戚真係好耐無見.

拜完山我地過灣仔探阿嫲, 一行十五人去飲茶, 三家姐都黎佐, 良哥哥仲帶埋佢女朋友黎, 因為想齊齊整整比阿嫲見下. D親戚都知道我結婚, 佢地個個都好愕然, 話我咁細個就結婚, 佢地睇我個樣, 個個都話我得廿一, 二歳, 仲咩咁快結婚咁話. 然後我講我既真實年齡, 佢地都話唔信, 睇我個樣咁細個. 其實我覺得係大家太耐無見啦, 對我既記憶仲維持係細細個學生妹果個IMAGE, 明哥哥竟然第一句見到我就問我畢業未, 我話我都出佐黎做佐三, 四年野囉~~

同埋明哥哥知道我結婚, 即場同我傾生意, 因為原來佢地兩公婆同人夾份開佐間digital media既公司, 做graphic design, video production, advertising. 佢話計番親戚價比我. 佢仲話可以介紹D相熟既化妝比我添喎~

飲完茶送佐阿嫲返老人院, 我地就搭車返天水圍. 我地今晚約佐雙方家長見面, 我真係擔心到時傾唔掂數大家會面阻阻. 最慘係臨出門口出發去食飯之前, 阿媽又發晒脾氣, 老豆就例牌唔出聲, 真係搵著我黎搞, 好煩呀~ 我覺得自己成日係屋企都係見人講人話, 見鬼講鬼話, 佢地兩個搭車果陣分開企, 我就一時走埋阿爸度話阿媽又真係惡佐D既, 成日動不動就發脾氣, 一句說話唔啱聽就黑晒口面(其實我自己性格都係咁...), 我都知你捱佐幾十年架啦; 跟住我又走埋阿媽度話老豆一向性格都係咁架啦, 你都知佢份人一舊木又唔識溫柔唔識甜言密語, 我仲話口花花D男人先信唔過, 老豆把口唔識講野都係好事黎架~ 唉, 其實我做佐佢地個女廿幾年, 點會唔知佢地兩個D性格呀, 其實無話邊個啱邊個錯, 係大家成日口硬又唔肯妥協, 包拗頸咁, 餐餐都要冷戰下先安樂咁. 老豆仲語重心長咁同我講, 叫我第時結佐婚記住要對個老公溫柔D...

好辛苦咁勸老豆氹番阿媽, 我再加多兩錢肉緊, 終於係踏入酒樓前勉強和好如初, 一路食飯我仲要一路提醒老豆夾菜比阿媽, 真係... 除此之外我就低頭掛住食, 因為呢D場合我覺得有D唔自然, 話晒係雙方家長出黎講數, 好彩佢地都算傾得談笑風生, 不過我地要去到食晒飯上糖水果陣先正式入正題, 好彩氣氛都OK, 終於又過佐一關啦~~

沒有留言: