2006年7月27日星期四

層雲峽冰瀑祭

2006年1月31日(二)

朝早係酒店食早餐, 以我觀察所得, 其他食客唔係香港人就係台灣人, 係我地差唔多食完先有班日本人入黎食早餐.



食完早餐我地再浸多陣溫泉, 跟住就check out去小樽築港shopping, 但個商場無咩特別, 我地都係去狂鉗公仔, 收穫都唔錯. 之後我地就返札幌轉車, 因為今日要去層雲峽, 我地先搭兩個幾鐘頭JR去上川, 然後再係上川搭半小時道北巴士入層雲峽. 入到層雲峽鬼死咁凍, 又大風又落雪, 救命呀!

好艱辛咁由男友一個人由車站拖兩個喼返酒店, 呢間酒店都唔錯, 我地住既都係和室, 但當然無尋晚宏樂園間房咁大. 之後我地落餐廳食飯, 又係D日式course, 但我覺得今日呢餐就好食過尋晚果餐啦, 今晚我地仲有SHABU SHABU食, 我地都係第一次用清水打邊爐... 我覺得全晚最好食既係個甜品--牛奶布甸~


食完飯即刻向冰瀑祭會場進發, 我係呢個重要時刻竟然漏佐對手套係酒店唔記得拎, 好凍呀, 凍到對手好似唔係自己咁. 講真我覺得個冰瀑祭真係無咩特別, 又無冰雕睇, 只係砌幾個雪洞, 打D好靚好色彩既燈, 原來根本都唔係好靚, 我認為一D都唔值得去.





沒有留言: