2006年8月1日星期二

開張大吉~~

恭喜恭喜! 可喜可賀!! 墨魚燒賣既新BLOG終於開張大吉啦, 呢幾日不停咁將舊BLOG D野搬過黎, 再做埋網誌分類, 整埋下D相, 比以前好似整齊D. 但舊果個BLOG又唔係完全唔用架喎, 因為YAHOO呢度麻煩在一定要登記BLOGGER先可以留言, 但我知我班friend都無開YAHOO BLOGGER, 所以舊BLOG我仍然會繼續用(即係我既日記將會係舊BLOG POST一次, 係YAHOO呢度亦會POST一次), 方便大家可以係舊BLOG繼續留言比我架~ 請多多支持!

另外要多謝知道我結婚而留言恭喜我既路過朋友, 雖然大家都係擦身而過, 但係你地都願意留下祝福, 真係好多謝你地~ (YAHOO呢度果然係人氣D, 舊BLOG果度都無幾可會有路過既人留言)

沒有留言: