2006年8月14日星期一

都靈Twrin Cafe -- 超抵食~~

地址: 元朗西裕街17號民康大廈地下4-5號
電話: 3126-5066

星期五晚同男友係元朗食飯, 諗極都諗唔到去邊度食好, 到最後終於諗到黎呢度. 我叫佐個蜜汁豬肋骨, 男友知我鍾意食意大利雲吞, 專登叫佐個焗蜜桃意大利雲吞. 呢度真係幾抵, 一百蚊唔駛有頭盤, 餐湯, 沙律, 主菜, 甜品同餐飲, 真係抵到爛. 我頭盤本來想要焗釀菇, 但八點幾就已經話賣晒, 於是轉做巴拿馬火腿伴蜜瓜, 上菜果陣都嚇佐我一跳, 原來只係一舊蜜瓜仔, 外面包住塊火腿而已, 不過諗番佢咁既價錢, 算係咁啦. 個餐湯(好似係南瓜湯)值得一讚, 好好飲, 唔駛再飲埋晒D羅宋湯同忌廉湯. 我個主菜豬肋骨+意粉都好好味. 不過我覺得男友個意大利雲吞就麻麻地. 甜品我要佐個焦糖布甸, 好好味! 但男友個茶凍就麻麻地. 餐飲我要佐杯熱mocha, 味道麻麻.

我應該會keep住幫襯~

是次每人消費約$100元

沒有留言: