2006年8月8日星期二

2006年8月6日(日) -- 終於學識游水啦~

今日下午第二次學游水, 我終於成功游到一個塘啦, 好開心呀~ 果然係金牌教練, 名師出高徒, 哈哈~ 但係游完返到去發覺已經曬黑佐, 有個泳衣印係度, 真係激死人! 今日已經陰天唔曬架啦, 更何況會所個泳池比D樓遮住佐, 根本都唔會直接曬到既, 咁樣都曬得黑, 真係討厭! 點解我咁易就曬黑架? 曬三分鐘就可以曬黑, 唔曬三年又唔見會白番, 我仲要影婚紗相架! 人都已經唔係生得靚架啦, 連一白遮三醜呢樣都無辦法做得到, XYZ@#$%&^+...

2 則留言:

玲 說...

支持你~~~而我.... 我快放榜啦.... 心情好緊張..>< 希望你黎我個blog講幾句鼓勵既說話. 相信幾個字.一個表情都將會係我最大既鼓舞~^^ 陪我...一齊渡過我人生一大關卡呀. 有你鼓勵.相信我會更有自信心去對一切. 因為我需要你既支持.  

ChiuShin Yun Franky 說...

你好呀....你還有需要學游水嗎??我是一位游泳教練....我定能幫到你.... 來我的Blog 看看吧??