2006年8月3日星期四

繼巴士阿叔後又一巨獻!! -- 飛機阿姐

話說今日收到呢個MAIL:

話說出發果日7/ 7 C X504班機係09:10am起飛, 咁我08:45一上到機因為太疲倦就即刻訓著佐 開頭都feel到架機開始行緊, 去到起飛跑道突然間又停佐大概成15分鐘, 跟住聽到有個空姐用廣東話, 國語同英語廣播:「請所有乘客將手上行李放回座位下, 多謝合作!」
當時周圍D人已經昅緊睇下邊條粉腸咁麻煩, 但都無發現
...

再過多15分鐘(已經9:45am)又聽到廣播
, 今次係機師(用英文, 內容大致上係):「而家因為經濟客艙有兩位乘客, 唔願意聽機組人員勸籲, 將手上行李放係適當位置, 所以我地起飛時間將會延遲, 如有不便, 敬請原諒!」

全機人即時起哄 + 粗口(我都有參與), 當大家好努力要搵出兇手時
, 突然D空中小姐 + 少爺好緊張走來走去, 我聽到其中一個話:「開番道機門比佢地入黎...」
隔佐一陣就見到有34個機場保安同2個航空公司D大粒行去機尾右邊窗口位
, 個兇手終於現身啦...

呢條友唔係亞伯亞婆或者國內同胞, 而係一名廿零三十歲, 個樣都OK既香港女子
, 其實件事已經發展到要呢條X(請原諒我咁稱呼佢, 因為佢實在好不知所謂)落機, 佢地擾攘佐15分鐘, 佢都賴死唔走, 仲要同佢地拗點解要佢落機, 真係佢X味呀...

已經10:00am, 救星終於到勒~
3個警察黎到, 開頭都係勸果條女自己行落機, 但條女都係用拖字訣賴死唔走, 重同個幫辦講話搭開都唔駛將個袋放落地下, 點解今次又要... 連個幫辦都頂佢唔順話(都幾惡) :「嗱, 小姐, 我而家比最後一次機會你, 如果你再唔合作,地會立即採取拘捕行動!」

條女即刻「笠晒水」, 嗱嗱聲攞住佢個裝佐金銀珠寶
, 價值$5,xxx既名貴GUCCI jolicoeur bag開始行出機艙, 咁我地全機人 都好 君子用熱烈既掌聲歡送佢(當中夾雜佐D英文粗口), 佢仲好串同我地話:「唔關我事, 係佢地(機艙人員)太執著, 我個袋大佐兩吋, 係都要我放落椅底咋喎!」
真係佢X味呀
x 10000000...

重有同佢同行果兩個fd都同佢一齊落佐
, 真係累街坊. 最慘係D空中小姐同少爺, 又要由頭check過晒D行李艙... 攪到10:20am先可以起飛(足足遲佐成粒幾鐘, 真係X佢個肺)

有人搵到呢個女仔()寫番件事, 比我實殺死佢. 佢仲係覺得自己好啱. 一個人的低能, 浪費了全機人每人一小時, 而個理由係咁無聊, 真係完全生活係自我中心既港女.

fw>
今次搭飛機真係好激氣lor
無端端要落返機都有

架機都明明行緊架啦
行緊即係無事啦
做乜要人放個袋落地下o
雖然個GUCCI係貴,
但我唔係矜貴到連放個袋落地下都唔肯果隻女仔黎

但係我D野放晒係個袋入面
成日要烏低身拎野, 好唔方便架嘛
咁我之前都試過咁啦, 又唔見人地話我
我點知間間航空公司都唔同規矩o
開頭都好聲好氣同佢講, 點知唔知邊個咁麻煩
走去叫機師開咪
咁大間公司蝦我地幾個女仔, 都唔知知唔知醜
may叫我唔好同佢地嘈, 阻住班機走
我話又唔係我地錯, 就算阻住都係佢地阻住之嘛

, 我見佢地講極都唔明, 咪叫佢地個經理出黎同我講
點知真係激死我
一開門就幾個保安走過黎
有冇搞錯呀, 我地幾個女仔咋, 而家捉恐怖份子咩

我已經無心機同佢地嘈, 已經坐返係到
扣返好安全帶, 叫佢地唔駛理我, 唔好阻住其他人

點知又走幾個差人上黎
仲粗聲粗氣同我講話會拉我

算啦, 我都無晒mood, 咪即刻拎返晒D野走咯, 以後都唔搭呢間公司添呀

呢次我對香港D男人真係好失望lor
成個過程我地幾個女仔咁比人蝦法

都無人過黎同我地出聲
都唔知係咪男人黎架 ...
激鬼死我
...


我的讀後感:
1. 呢單野簡直比巴士阿叔更傳奇, 如果巴士阿叔之前都咁紅, 呢位阿姐更加應該前途無可限量~
2. 咩將個袋放係櫈底真係咁麻煩既咩?
3. 係囉, 其他人都唔知係咪男人黎既, 如果係男人就應該幫拖講晒粗口趕你落機啦~
4. 呢個女仔第時應該可以做政府高官囉, 有晒D特質: 無腦, 歪理當真理, 死牛一邊頸唔識變通, 全界都認為你錯都仍然覺得自己啱
5. 呢個世界真係咩人都有…

1 則留言: