2006年8月12日星期六

2006年8月9日(三)

今日請佐假去攞簽証, 我地朝早先去屯門同兩老飲茶. 係搭輕鐵去到兆康站果陣, 有個婆婆唔小心跌低佐, 後尾我地知佢去屯門醫院覆診, 就陪佢搭一個站, 婆婆話本來佢個仔話陪佢去覆診, 但後尾又話黎唔到. 婆婆話佢有個仔係機場做看更, 有個係中環返銀行, 有個就住天水圍... 我心諗, 婆婆有咁多仔女, 點解仲要孤零零一個人去覆診呢? 仲要係輕鐵度跌倒. 令到我結佐婚都唔會生既決定更加強烈, 因為我覺得生出黎又點呀, 又要花錢養, 又要花精神湊, 到仔大女大既時候, 自己到頭來咪又係孤零零一個人生活, 咁點解仲要花幾百萬 花咁多時間心血去養育一個小朋友呢? 我閒時自己去下旅行, 想做咩就做咩, 無束縛, 自由自在, 咁唔係仲好咩? 花幾百萬係仔女身上, D錢我自己可以留黎慢慢養老啦~

攞完簽証之後我同男友去佐銅鑼灣行街, 我買佐D新衫新裙, 好開心~ 最近為佐儲錢交學費同結婚, 都好耐好耐無行過街買過新衫, 今次都係見特價平咁多先買, 但真係幾靚幾抵~~ 

1 則留言:

元朗聯盟 說...

天水圍的朋友, 請大家支持 齊心參與建設一個和諧包容的天水圍新社區