2006年8月31日星期四

安娜餐廳 -- 上菜超快...


地址: 元朗仁樂坊5號地下
電話: 2479-5555


星期日難得男友有時間陪我, 我地行遠D去佐安娜餐廳食lunch, 之前有人介紹我話呢間餐廳都係老字號, 我之前都食過一次, 見好耐都無黎過, 於是提議黎呢度食lunch. 我地去到應該大約點幾兩點, 但都仲係好多人, 我叫佐個全餐, 有多士, 羅宋湯, 腸仔+薯條, 洋葱豬扒飯, 雪糕同餐飲. 你估下咁多野要幾多錢? 都只係$33一個set咋, 我覺得幾抵. 男友叫佐個豉椒排骨炒河, D排骨好腍, 一篤就可以散開咁. 至於我個洋葱豬扒飯, 我就覺得淡佐少少囉...

其實我上次黎果陣, 唔係好明呢間餐廳有乜吸引力可以有咁多人幫襯, 好食又唔算好好食, 平又唔算非常平, 服務一般而已. 不過可取既應該就係佢上菜超快, 呢頭落單轉過頭已經成枱都係食物, 勝在唔駛等囉. 不過我覺得佢上菜上得太快反而唔係太好, 令我食得好辛苦, 因為成日驚住D野會凍晒, 所以要好快咁飲晒碗湯, 要好快咁食晒D前菜...

間唔中黎食下都OK既.

是次每人消費約$35元

2 則留言:

daisy 說...

哇, $33真係好抵, 份量簡直好似一個早餐set(多士+腸仔+薯條)加一個dinner set(湯+主菜+餐飲+甜品) , 點解元朗有咁多抵食既食店架~

墨魚燒賣 說...

係呀, 元朗有好多好野食架, 得閒入黎試下啦~~~