2006年8月25日星期五

和民居食屋 -- 就腳囉...

地址: 尖沙咀廣東道新太陽廣場B09
電話: 3156-2567

上星期五lunch同男友同埋佢表妹去佐和民食飯, 我地叫佐個焗海鮮飯, 雞肉碢飯, 煎餃子, 炸雞軟骨同燒鰻魚飯糰. 本來表妹想叫芒果汁, 但點知話芒果汁未來貨, 後尾叫佐橙汁, 我就叫佐個奇異果汁, 好難飲.

個焗海鮮飯麻麻地, 反而個雞肉碢飯好食D, 餃子, 雞軟骨同飯糰就普普通通啦.

一向都覺得和民既質素麻麻地, 但近我公司所以間唔中都會去食下既...

5 則留言:

daisy 說...

請問邊間食日本野好味呀? p.s. 我不入元朗啊~

墨魚燒賣 說...

二家, 我到而家都未遇到一間我認為好好食既日本料理喎... 你係想要任食放題定係睇menu叫菜果隻呀?    

daisy 說...

睇menu叫菜果隻啦, 我冇乜"食力", 任食放題會唔抵~

墨魚燒賣 說...

二家, 魚一丁呀, 我去過, 幾好架, 蟹粥好味. 有幾間分店, 我去過果間係尖沙咀: 地址: 尖沙咀海港城海運大廈第3層OT308號舖

daisy 說...

燒賣妹妹, thanks, 搵日去試下