2006年8月25日星期五

利華麗意大利餐廳 -- 甜品好食, 服務唔錯!

地址: 元朗馬田路38號怡豐花園66號地舖
電話: 2473-9786

星期三晚同男友去佐呢度食飯, 間餐廳唔算好大, 但感覺上情調都唔錯. 我地叫佐個芝士焗蠔, 醬燒豬仔骨, 同一個菠菜乜乜意大利雲吞. 我個set dinner跟龍蝦湯, 配既係蒜蓉包, 味道唔錯. 個芝士焗蠔幾好, $58有六隻. 醬燒豬仔骨我就覺得個醬既味道怪怪地, 唔多啱我口味. 個意大利雲吞唔好食, D雲吞裏面唔知係乜野料, 總之咬落去無論口感同味道都唔得.

跟住上甜品, 佢似係tiramisu, 但就無中間咖啡味果層, 我反而覺得好好食喎, 好想再去食呀~

餐飲我叫凍mocha, 佢本來話因為無晒雪糕所以唔供應, 佢問我無雪糕既話介唔介意, 我就無所謂叫佢照上. 因為我今晚要繼續溫書所以諗住飲杯咖啡提下神無咁易眼訓, 點知呢杯咖啡真係勁, 我成晚眼光光碌黎碌去都訓唔著, 碌到五點幾先訓到, 結果成晚訓得一個鐘... 

是次每人消費約$160元

1 則留言:

志傑 說...

嘩!下次介紹d平靚正架啦