2006年8月22日星期二

2006年8月18日(五) -- 世界女排大奬賽, 勁開心!! 同孫玥合照~

一年一度既世界女排大奬賽又黎, 我當然要捧場啦~!! 本來預算五點半準時放工然後去都會商場食D野就過紅館睇波, 點知最後都要六點三先走得. 跟住飛的士過都會商場, 去到果陣男友同佢屋企人都差唔多食晒野咁濟, 我都嗱嗱臨快手買個面快手食完就過紅館.

去到坐係VIP席, 好近球場, 好開心. 我睇到俄羅斯對阿塞拜疆第二局完佐就趁機會去toilet, 係toilet裏面聽到大會安排特別嘉賓同現場觀眾玩遊戲, 我聽到嘉賓係孫玥? 唔係掛, 唔通我聽錯? 後尾聽清楚證實自己無搞錯, 真係孫玥黎架, 我即刻走出toilet返埋位, 見到有個好高既女仔, 好長頭髮, 佢就係孫玥啦~~ 好開心呀!! 我好鍾意佢架, 佢係我偶像黎架, 我細細個就睇佢打波, 以前每年大奬賽我都一定會係電視前追看, 咁多個球員之中我最鍾意既就係孫玥. 估唔到竟然有機會見到佢真人, 真係開心死呀

~~~ 我即刻拎部相機出黎影相, 但可惜zoom到盡都影得唔係太清楚, 始終都有一大段距離.

玩完遊戲後賽事繼續, 後尾見到孫玥係VIP席度出現, 大會有D嘉賓定工作人員開始向孫玥互相介紹寒暄問好, 然後就合照. 見到咁我都好想同佢影相呀!! 唔影就無機會架啦, 於是我膽粗粗走落去希望佢肯同我影相, 我見佢地寒暄完孫玥差唔多想轉身走果陣我即刻嗌住佢, 佢似乎以為我係咪邊個嘉賓, 望下我個牌, 我聽到佢好似問我係邊一位, 我就問佢可唔可以同我影張相, 佢知道我係普通fans之後都無拒絕, 肯同我合照呀,  好開心呀!!!

  (多謝Clara肯幫我揸機~~)

之後孫玥就消失佐, 我地就繼續睇波. 後尾孫玥又出現番, 因為大會又將第二D嘉賓介紹比孫玥識, 孫玥越行越近, 因為D嘉賓坐佐係我地後面果行, 孫玥就正正企佐係我後面咋! 後尾介紹完畢, 工作人員就安排孫玥坐係我地後面果行, 同我好近呀, 佢坐佐係我後面果行同我隔兩個位, 我心情好興奮呀!

後尾終於等到中國對泰國開波, 男友進場果陣好型呀!! 我愛你!!

  又可以睇到中國女排, 又可以見到男友做野, 又可以同孫玥影相, 今晚真係好開心呀!!!
 

開幕儀式:


中國對泰國:

2 則留言:

志傑 說...

d女排球員好高架喎,你只係矮佢一個頭咋?

墨魚燒賣 說...

呵呵, 因為我都唔矮麻~~