2006年8月29日星期二

2006年8月26日(六)

今日約佐十點半做facial, 於是八點幾就起佐身, 然後落圖書館還書, 遲還書罰款總共$82.5, 好甘呀! 但總好過買新書呀~ 讀書呢兩年幾以黎, 我通常都只會去圖書館借書用, 只係試過有兩次圖書館都無得借我先買佐一本二手書同一本新書, 本新書亦已經成功轉手, 我覺得都算慳唔少啦~~ 還完書上去美容院, 點知佢話我應該係約佐十二點半, 咁我唯有他他條條去食下早餐, 無無聊聊周圍行下, 同埋終於都去佐間漫畫店入會借漫畫睇, 呢間漫畫店其實都開佐好耐, 所以都舊舊地, 但係附近好似就得佢呢一間, 無辦法啦. 以前係天水圍借開果間好勁架麻, 全店電腦化, 好似去圖書館借書咁用bar code "do"既~

個美容師話我黑佐呀, 唉~~~ 做完facial我返去換件衫就落去做gym, 平時我做gym一個人都無, 今次落去竟然見到已經有人係度做緊, 真難得, 我都希望個健身室多D人用, 否則使用率咁低既話, D機壞佐都未必會再買新既返黎. 我帶埋D雜誌, 漫畫落去一路踩單車一路睇, 不經不覺做佐45分鐘, 於是就返上樓吸塵.

夜晚約埋阿媽去佐元氣食壽司, 然後去豐澤睇電視, 跟住就返屋企勒.

沒有留言: