2006年8月29日星期二

2006年8月27日(日)

今日男友推晒D jobs陪我, 我地先去佐食lunch, 然後返屋企hea一陣就落去游水, 游水好玩, 不過好攰呀~ 之後再搭車出美孚, 因為約佐阿文同一個叫B女既女仔碌ling, 去到美孚果間見到價錢唔平, 阿文佢地話大窩口果間平D, 於是我地就搭的士再落大窩口, 點知落到去有D球隊包佐大半球道係度自己玩聯賽, 我地七點九去到, 要等到八點半先至有得玩, 等到好忟憎呀! 雖然話呢度應該平D啫, 但時間都係金錢黎架麻...

我地碌佐兩局, 我成績好差, 第一局110分, 第二局得八十幾... 然後我地先去食飯, 去佐食米線, 跟住就返屋企勒, 好鬼攰呀~~

沒有留言: