2006年8月12日星期六

去做美國簽証

2006年8月9日(三)

今日預約佐去攞簽証, 我地預約佐一點九. 所以我地先上佐Global Wedding比多三千蚊deposit, 順便攞埋張正式收據. 上到去覺得果度都幾亂, 尤其是佢地既工作枱, 文件亂放, D拆開佐既零食又亂放...

之後我地一行六人一點半去到領事館, 係出面門口排隊交表都排佐半個鐘, 要兩點先入到去見領事. 見我地既領事係亞洲人, 但我地都用英文對答, 佢淨係問佐D好簡單既問題, 知道我地去關島係註冊結婚果陣, 佢仲恭喜我地. 最後佢話會批晒我地, 仲叫我地過到去玩得開心D, 真係幾好人. 令我對佢地既印象好佐D.

因為其實十年前我都去過美國領事館一次, 我去既原因並唔係去攞簽証, 而係果陣我有老友打算去美國讀書, 已經有學校收佐佢, 只欠一張美國簽証, 所以佢要去申請, 但佢果陣爭份文件, 所以由我拎入去比佢, 點知呢份文件都幫唔到佢D咩, 因為個領事睇完我朋友D會考成績之後, 話我朋友係香港成績都咁差, 過到美國都唔慌會好, 叫我朋友留番係香港讀算, 唔肯批簽証比佢. 再加上入去領事館又要搜身又要摷袋又要放低電話(當然我知佢地點解要咁做), 令我真係好討厭呢個地方, 亦都對美國無咩好感. 但今次申請簽証既過程非常順利, 個領事又好人, 令我改觀不少.

沒有留言: