2006年8月15日星期二

批佐簽証啦~~

2006年8月12日(六)

今日約佐十一點去做facial, 下午收到伯母電話, 話收到晒我地六個人既passport, 我地既美國簽証全部批佐十年, yeah yeah! 但講真你比我都唔多敢去美國旅行, 好似賭命咁... 我諗關島應該唔會成為目標住掛? 啋啋啋~~~

做完facial去佐雅麗攞租衫既資料, 果度租十套都係$3698, 不過衰在無相簿睇, 同埋聽人講試衫係唔比影相. 如果唔比影相, 咁我點知套衫係鏡頭影出黎係咩效果呀? 同埋MUA都叫我試衫果陣影D相比佢睇, 等佢睇下點幫我化妝set頭襯埋套衫. 另外我都有上網睇過無盡感激(以前叫恩悅), 果度租十套要$6800, 價錢比雅麗貴好多, 但聽人講恩悅既衫靚D喎... 睇黎我都要搵日分別去試下衫先得, 但要揀平日二, 三, 四去...  

沒有留言: