2006年8月10日星期四

味千拉麵 -- 毫無驚喜

地址: 銅鑼灣駱克道508號
電話: 2891-5205

今日黎佐呢度食dinner, 我叫佐個蒜片豬軟骨拉面, 男友叫佐個烏賊拉面, 另再叫多個明太子雞翼.

其實味千拉面我真係有幾年無幫襯過, 因為覺得我要食拉面都一定唔會揀味千. 但見咁耐無試過, 睇下而家會唔會有咩唔同. 結果都係同以前一樣, 想食好吃的拉面我絕對唔會黎味千. 無論面, 湯底同服務都係太一般.

首先唔知點解我地兩碗面咁遲黎, 等到我地吽晒, 搞到某waitress主動行埋黎問我地叫佐d咩, 話幫我地催下. 眼見遲黎過我地既人都己經食緊勒.

果個烏賊拉面, 原來只係好普通既墨魚餅, 食果刻我只係諗到「咁似酒樓果d墨魚餅既?」

睇怕我又有排都唔會再幫襯.

是次每人消費約$50元

沒有留言: