2007年1月25日星期四

場地佈置選定SISTER WEDDING

2007年1月4日(四)

係關島返黎之後, 又要再積極咁籌備我地既婚禮, 其實我地仲有唔少野未book, 包括場地佈置啦, 租車啦, 花球啦, 印帖啦, 過大禮要用既野啦... 其實係場地佈置方面我一直都無咩心水. 本來堂哥佢地介紹佐間叫Green Deco既比我, 但我上ESD life睇過其他人既comment, 發覺呢間野既操守有D問題, 所以已經完全不在我既考慮之列. 睇ESD既姊妹講有間叫Sister Wedding既好似幾好咁, 於是我一係關島返黎就打電話去預約, 好彩佢地4月7日個booking仲未full, 於是我地今日放佐工就上去佢地位於荃灣既office度睇多D sample, 我見佢地個價錢都幾OK, 係我地既budget之內, 包backdrop連三分一佈置及燈, reception枱連燈, 蛋糕枱, 兩個油畫架佈置, 成個package都唔過三千蚊, 而且佢地D設計又幾靚, 所以就即刻落埋訂勒, 又搞掂一樣野, yeah!!

5 則留言:

jess 說...

4月7日好日喎.我個fd原先都係4月7日擺酒,但係book唔到.

sin yi irene 說...

真係好彩呀!!好彩book到咋~~ 係好日特別full架~

墨魚燒賣 說...

jess: 我係舊年3月book酒樓架, 你個fd係咪好遲book? 肥冰: 係幾好彩架, 暫時為止我搵既如mua, 場地佈置都係我既1st choice.

志傑 說...

等你d相睇睇靚唔靚先

墨魚燒賣 說...

豬豬俠: 呵呵, 肯定靚爆鏡(個佈置)