2007年1月25日星期四

金龍船海鮮酒家 -- 質素不俗

地址: 荃灣西樓角路一號新領域廣場一樓
電話: 2498-2480

4號果晚去完Sister Wedding我地就去食飯, 因為剛剛係關島返黎, 唔想再食西餐大魚大肉咁, 所以決定今晚食中菜, 流沙包提議去金龍船食飯. 我地叫佐個蟹粉小籠包, 蒜蓉豆苗, 龍蝦蒸糯米飯, 肉丸. 基本上呢餐都算清淡. 味道都算唔錯.

7 則留言:

brtspec 說...

龍蝦蒸糯米飯

sin yi irene 說...

嘩.~~都好豐富呢~~hehe!!

Sandy Yuen 說...

你被tag中了: 愛情問題tag

freshstyle 說...

我又黎探你了 ~~~ 你好嗎 ??

ming 說...

龍蝦蒸糯米飯.......i like it too!!!!!

墨魚燒賣 說...

brtspec, mimi: 味道唔錯架~ 肥冰: 呢餐算簡單清淡了, 哈哈~ 沙地: 通常呢d遊戲都會比我就此了結, 哈哈~ 小熊子: 多謝你呀~ 我好好呀, 不過為緊轉工問題而頭爆, 你又好嗎?

志傑 說...

金龍船初期行高檔路線, 質素當然有番咁上下