2007年1月31日星期三

好鮮味 -- 物超所值~~

地址: 元朗大馬路

20號係屋企整完電腦再同阿媽食下乳鴿, 等流沙包做完野返黎一齊食dinner, 我地去佐係大馬路元朗廣場對面新開間好鮮味食飯, 我地叫佐兩個小菜套餐: 蝦仁炒蛋同咖喱豬軟骨. 呢度既套餐超抵, 有湯有飯有小菜有飲品, 都只係$28蚊起. 而且佢唔係將貨就價喎, 個蝦仁炒蛋好壯觀, 平時一定係蛋多過蝦, 呢度竟然係蝦多過蛋, D蝦幾大隻, 同埋幾新鮮, 彈牙唔係霉肉果隻. 個咖理豬軟骨都好食, 有好多舊豬軟骨, 正!!

呢間成為我既推介之一, 可以一試呀~~ (希望佢唔係因為新開張所以開頭比D甜頭你, 希望質素唔會隨時間下降吧...)

是次每人消費約$30

5 則留言:

★ 碧咸廿三 ★ 說...

元朗咁鬼遠......

志傑 說...

自從搬左之後都未番過元朗了...

墨魚燒賣 說...

廿三: 搭西鐵好近咋麻, 你地住九龍香港既唔好成日覺得入元朗好遠先得架~~ 得閒入黎行下. 豬豬俠: 調番轉, 我咁大個人都唔知有無去過大埔三次...

★ 碧咸廿三 ★ 說...

我家陣住粉嶺呀~但係都覺得遠~

墨魚燒賣 說...

廿三: 喂喂, 由上水去元朗的話, 好快咋麻, 半個鐘.