2007年1月14日星期日

關島結婚之旅 Day 2, part 2 -- 酒店check in, 去World Bride briefing

2006年12月26日(二)

市內觀光完佐之後我地返酒店check in, 我地住既係Hilton Hotel, 果陣只係十點左右, 好好彩即刻有房可以上去抖下(之後返香港上網睇其他人既行程, 先知好似得Hilton Hotel有房可以early check-in) , 我同流沙包既房係香港已經book佐ocean view(當然要貴D啦)同request佐king size bed, 其他屋企人就只係book佐garden view, 點知黎到發覺全部人既房都係ocean view. 頂, 係香港CO Holidays個package明明兩個價錢分ocean同garden view, 點知黎度原來係ROH, 早知就唔駛專登加錢book ocean view啦.

Hilton Hotel lobby (

: 流沙包個妹, 稱呼上即係我邊個? : 流沙包阿媽, 我奶奶)



房外海景


我同流沙包為佐聽日既行禮事宜要去World Bride (WB) briefing. Global Wedding (GW, 是WB於香港的agent)真係唔知點同WB同吉多溝通架, GW淨係通知我地會今日十一點鐘做briefing, 然後十二點去做legal document, 我諗住過到黎 導遊應該知道, 會安排我地去WB briefing架啦. 點知吉多導遊話無收到通知我地兩個黎關島註冊喎, 反問我知唔知呢度WB聯絡人既電話, 我點知啫?? 當然導遊會幫我地check, 仲幫我地聯絡埋WB, 叫我地十點九係酒店lobby等, WB既人會黎接我地去briefing.

我地十點九落到去就見到WB既人, 佢地既制服係黑色恤衫, 上面有名牌. 黎接我地既係一個好斯文既男子, 係車度我地傾佐陣計, 知道佢係中韓混血兒, 識英文, 國語, 日文同韓文, 好勁呀!!

我地去Marriott Hotel裏面既WB office做briefing, 負責講解既係一個日本女仔, 講英文, 佢向我地講解聽日既流程會係點, 幾多點集合之類. 我地係香港GW明明揀佐free dinner, free DVD同埋20X16"油畫呢幾樣gift. 點知去到發覺無佐free dinner, 但就多佐個花瓣雨. 好彩我有帶埋係香港EXPO落訂張手寫單去啫. 跟住個staff出去check下, 番黎就比佐兩張meal voucher我地勒, 係Hyatt Hotel既buffet, 邊一晚去食都得. (哈哈, 即係變相我地就多佐個花瓣雨囉~?
)

World Bride office


Marriott Hotel

3 則留言:

jess 說...

關島真係好靚呀!唔怪之得甘多人去果到結婚啦啦!

threekoo 說...

好想快d睇你著婚紗

墨魚燒賣 說...

jess:係呀, 近呀麻. 都好多日本人同台灣人去添架. 三姑: 隔佐咁多日終於post佐婚紗相啦, 哈哈~~