2007年1月29日星期一

味吉 -- 唔熱氣唔食

地址: 尖沙咀新港中心地庫Citysuper Cooked Deli

某日OT到十點幾先走, 夜晚去佐新港個food court買飯食, 老公唔係身邊我梗係襯機會買D平時佢唔比我食既野啦, 哈哈~ 我去佐味吉買咖喱飯食, 有兩舊吉列豬柳, 一件魚柳, 一隻炸蝦, 一隻蛋, 一碗面豉湯, 加杯野飲, 都只係$45咋喎, 好抵呀~ 不過呢度D咖喱無薯仔既, 唔制呀~ D豬柳幾好食, 不過D魚柳就有D腥, 好多咖喱汁, 都算幾好味~~

是次每人消費約$45

4 則留言:

Smiles 說...

呢間真係唔錯,我都推介過~

吾家吳居 說...

點解你老公唔俾你食咖哩飯?

墨魚燒賣 說...

Sam: 其實我一直想試好耐架啦, 不過註冊前要忍口. 吳家吾居: 流沙包佢唔係唔比我食咖哩飯, 係唔比我食吉列呀, 炸呀呢d煎炸野~

threekoo 說...

咁多野食??我都好想食, 但我都係要戒口....