2007年1月30日星期二

2007年1月20日(六) -- 咕哩日

阿媽話屋企部洗衣機壞佐, 於是我星期六果日就返娘家等師傅上黎整洗衣機, 順便搬埋個電腦. 結佐婚之後我自己部腦仲係天水圍, 我無打算搬去元朗, 阿媽就喉住我部電腦, 我個妹就喉住我張書枱. 於是乎我就拎埋流沙包之前係電腦展買既新LCD芒, 由元朗托返娘家, 然後將我部腦由房搬出廳比阿媽用, 換埋個舊大PAT PAT芒, 拖過個拖板再駁埋上網, 全部一人獨力搞掂, 勁呀~ 可幸我都唔係一個淨係識靠男人既機器白痴, 哈哈~~ 不過搬搬枱枱之後腰骨又痛... 嗚~~~ 

3 則留言:

threekoo 說...

如果係我一定唔得, 我一拉左個插頭就唔知或會唔記得應該插返係where的了

志傑 說...

結完婚再變左食家喎

墨魚燒賣 說...

三姑: 哈哈, 我細個果陣會用顏色膠紙/label mark住個位, 黃色label插番黃色, 紅色既插番紅色位. 咁咪唔怕搞亂囉~ 豬豬俠: 我一向都係架啦, 呵呵~~