2007年1月26日星期五

金泰釧泰國餐廳 -- 就黎變飯堂

地址: 元朗西菁街好順泰大廈28-29號舖
電話: 2478-9808

無錯, 又黎呢度. 呢度係流沙包以前既Miss開既, 所以流沙包成家人都間唔中會黎食飯. 其實本來我6號果日淨係諗住同我阿媽同流沙包食飯, 不過尋日奶奶打黎佢知道我今日同阿媽食飯, 於是奶奶佢地就一齊落黎元朗食飯勒, 流沙包見我阿媽未黎過金泰釧, 於是今晚就黎呢度食飯. 食過咩我唔詳述勒, 費事好似賣廣告咁, 不過D野好食係真既, 佢地成間舖頭仲用佐好多錢換佐鑽石健康水機(咩唔係一早講佐話呃人哩咩? 點解仲買既...), 連製冰既水都係用鑽石健康水, 唔係水喉水, 勁呀!

不過下次同阿媽食飯應該唔黎呢度食了, 因為通常黎親呢度食飯都會同Miss, 偉哥傾幾個鐘, 悶親阿媽, 所以十點幾我就送佐阿媽去搭車先.

偉哥話肯借架金色BENZ比我地做花車, 不過架車係點我就唔知勒...

2 則留言:

threekoo 說...

嘩....金色 benz...........勁呀......

墨魚燒賣 說...

三姑: 但係我仲未見過架車係點樣...