2007年1月27日星期六

2007年1月10日(三) -- 好野, 考試全部A到~~

考試成績終於都出佐啦, 由於呢個Sem考三科, 加上又要忙於籌備關島之旅, 所以考試其實唔係準備得太充足, 我好擔心會衰係呢個Sem度, 不過終於都安樂晒, 因為成績如下:

Semester A 2006/07
AC4302       Financial Statement Analysis                  A                 
EF4333A     Fin'l Sys, Markets&Instruments               A-                
MGT4903    Business Strategy                                  A-                 
               GPA:   3.80

最估唔到既係Business Strategy呢科可以A到, 因為呢科係50% coursework, 50% exam. coursework我地要玩個business policy game, 之後交group report, coursework主要就係根據個game既各組名次同個report黎比分, 考試前已知我既coursework係B-, 心諗就算我考試幾好, 拉勻之後個final mark最多咪B+. 點知而家攞到A-喎, 可想而知我既exam應該答得(應該係吹得)幾好(哈哈

), 亦可想而知我一向係幾咁討厭group project, 我覺得group project只會拉低我既分數. 我都等住每年果三千蚊scholarships開飯架, GPA一低過3.7就無架啦.

而家Overall GPA係3.88.

4 則留言:

threekoo 說...

哈哈, 恭喜哂 , 今晚一定要同劉生慶祝下la!!!! 你讀書都幾叻wo, 咁多A...我就多數係剛剛pass ga jer!!!

nana 說...

妳成為幸運兒, 被我tag中了 http://hk.myblog.yahoo.com/high-tea/article?mid=728&prev=-1&next=721

raymond 說...

勁呀

墨魚燒賣 說...

三姑, 火燎森: part-time咋麻, 要求低, D同學又唔勁... 好似有錢就攞到沙紙咁... 維珍娜: 係我手上結束吧, 哈哈~