2007年1月29日星期一

日之旺 -- 懶有新意, 但唔抵食

地址: 長沙灣青山道155-181號天悅廣場地下CA5號舖
電話: 2728-6963

12號果日流沙包下午打黎話今晚去深水埗食飯, 因為佢睇到有間食鐵板燒既好吸引, 我今日已經好努力好努力咁做, 但係全日都無停過手, 都係做極都做唔完咁. 流沙包話間餐廳得兩個時段, 一係六點半, 一係訂八點. 本來流沙包訂佐八點, 但係我八點根本走唔到, 流沙包唯有自己一個人去攞佐枱先, 我快極都要八點半先走得, 去到深水埗都已經差唔多九點, 即是說流沙包係餐廳度已經呆坐佐一粒鐘, 其間仲比waiter趕過, 嗚, 對你唔住呀...

黎到間餐廳發現原來我以前都同流沙包黎過, 不過改佐食鐵板燒. 但所謂既鐵板燒我覺得只係個爐唔同佐既韓國燒烤, 韓國燒烤個爐係圓型, 黑色鐵板既; 呢度既所謂鐵板燒係長方型, 平滑既鐵板, 同韓國燒烤咪一樣又係咁燒. 我地叫佐個二人餐, 我覺得完全係呃錢, 二百幾蚊得幾舊雞柳, 兩隻大蝦, 兩條多春魚, 幾舊魷魚, 四隻軟骨餃子, 有個炒飯, 兩粒和菓子既所謂甜品, 完全唔掂, 咁既價錢去食韓國燒烤食到飽死啦, 選擇又會多D. 另外我地仲叫佐個鵝肝添喎, 我的至愛.

我覺得呢度完全唔抵食, 唔好試呀~~

是次每人消費約$160



4 則留言:

Edmund Tai 說...

嘩!真係貴左啲喎!

墨魚燒賣 說...

泰山: 咪係, 離晒譜, 睇佢都唔會做得幾耐...

threekoo 說...

「咪係, 離晒譜, 睇佢都唔會做得幾耐...」 咁叫唔叫做詛咒呢???

墨魚燒賣 說...

三姑: 我估佢好快又會轉做第二d野~~ (唔一定執既...)