2007年1月21日星期日

關島結婚之旅 Day 3, part 2 -- Crystal Chapel行禮

2006年12月27日(三)

WB既人準時一點九黎接我地去Crystal Chapel, 我地先去到WB既salon準備, 我就先set頭化妝, 流沙包就無野做周圍影相. 因為我無咩idea, 所以化妝師就話會幫我化個natural D既妝. 唔, 個妝真係幾natural囉, 個黑眼圈都仲係度遮唔晒; 同埋我本身大細眼, 左眼雙眼皮右眼單眼皮, 我仲expect化妝師會幫我右眼黐膠紙balance番添, 點知佢又無喎, 淨係話用眼線做佐d cheating, 但係好明顯仲係大細眼架囉, 不過整體黎講個妝都算滿意既. 個頭就全部束起晒, 因為化妝師話出面大風, 其實我本來好抗拒全部紮起晒既髮型, 亦唔鍾意梳髻, 因為我覺得自己面肥又大, 紮起驚會顯得更發水面包, 所以之前都鍾意D一定要有D頭髮"dum"落黎既髮型, 但估唔到原來紮起晒都OK喎.

 

 

化好妝set好頭之後我地就入另一間房換衫同戴飾物, 幫我地既assistant係一個日本女人, 幾好人. 然後assistant就同我地係房rehearsal一次, 佢講解陣間行禮全個過程係點既, 一時之間太多野記, 好驚陣間會唔記得晒呀! 跟住牧師會入黎同我地傾陣計, 主要係想比我地relax下, 跟住等多陣, 到佐四點就有人帶我地出去chapel啦. 唔知點解我心情唔算緊張, 反而覺得有D搞笑, 因為我覺得好似拍戲咁, 哈哈. 網上面D姊妹話女高音一唱歌就已經想喊, 但我反而無喎, 只係覺得好新奇好得意, 可能我唔係教徒啦, 所以我完全無果種神聖莊嚴既感覺, 反而覺得幾有趣. 成個過程主要係牧師講野, pray, 交換戒指, 又pray, 點蠟燭, 簽名, 完成. 想講講既係個女高音真係好正, 把聲一流, 我初初行入chapel果陣仲以為係播帶架, 佢唱得好好聽呀~~

  
 
 

行完禮我地同屋企人係chapel裏面影相, 然後新人會落埋沙灘影相. 我估唔到videoman會叫我地對住鏡頭講下心情, 我腦裏面一片空白都唔知講咩好, 反而流沙包就超勁, 很長既愛的宣言, 無NG無食螺絲, 非常流暢, 果然係教書佬, 作大唔駛起稿, 哈哈~~ 早知我一早諗定D台詞先啦, 嗚嗚.

 
      

我地影完相五點, 跟住返番WB salon換番衫執齊D野, 之後就車返我地返酒店, 妝都無幫我落喎, 不過唔緊要, keep住夜晚都可以靚靚影相~

沒有留言: