2007年1月27日星期六

有益甜品

地址: 元朗教育路118號地下
電話: 2476-0792

9號晚去完奶奶屋企食飯, 完全唔飽, 因為D餸比我地帶埋做飯盒之後都無咩剩, 我都唔敢帶兩個飯盒. 返到元朗我地去佐食糖水, 今次唔去表姐, 試下有益甜品, 我叫佐個腸粉雜會有燒賣,  魚蛋, 蘿蔔同雞翼尖, 味道就麻麻, 不過十幾蚊有齊咁多款野食, OK啦. 另外我叫佐個椰汁黑糯米, 食到好飽, 都食唔晒碗糖水, 好滿足~~

7 則留言:

threekoo 說...

哈哈, 有益甜品好似唔多有益wo!!!

墨魚燒賣 說...

三姑: 呵呵, 我是一隻垃圾筒麻~

threekoo 說...

我都想做垃圾桶 , 但係又要為身型著想

墨魚燒賣 說...

三姑: 一次半次啦~ 我都成日忍唔到口.

threekoo 說...

咁又係, 不過我覺得你係個d食極都唔會點肥既人

墨魚燒賣 說...

三姑: 梗係唔係啦, 我係好易肥架, 試過最頂峰有廿八吋腰, 水桶咁...

threekoo 說...

你未夠我勁, 我最勁120bls, 都係28吋腰, 哈哈