2007年1月24日星期三

關島結婚之旅 Day 4, part 1 -- 美人魚號出海睇海豚+潛水

2006年12月28日(四)

我地尋日through吉多book佐美人魚號出海, 每人US$65(睇海豚+浮潛+釣魚), 如果加埋潛水就要US$95. 我知道如果出發前用e-mail同Judy兩公婆book應該會平D, 不過我地黎之前都未決定出唔出海好, 所以無book到. 八點半吉多導遊阿Bill黎酒店接我地去碼頭, 大約半小時船程就去到睇海豚既地方, 好多海豚呀~~ 同埋D海水真係好清呀, 可以望到海底架~ 跟住我地就準備潛水勒, 教練應該係香港人, 講廣東話的, 佢教我地點做反壓, 教佐D水底溝通既簡單手勢, 我地就開始著潛水衣, 戴面罩準備揹樽落水勒.

  

因為我之前有跟流沙包出海玩wakeboard, 同埋都剛剛學識佐游水(雖然潛水唔駛識游水), 所以跳落海果下都唔驚lu, 反而我個妹就係度嗌, 哈哈~ 首先我地要捉住船尾條梯, 浸個頭入水, 練習下呼吸(呢個時候流沙包已經自己落佐海底). 之後就有人帶你出去遠D既浮波度再做呼吸練習. 跟住教練就叫你捉住條繩, 帶你潛落海勒. 初初隻耳仔真係幾痛, 要不停做反壓動作, 但係適應佐之後就無問題. 落到海底我坐佐係D珊瑚上面, 想起身又起唔到, 想企起身又企唔到, 好狠狽耶~ 仲比D珊瑚「界刂」到手添喎, 嗚嗚. 後尾終於識得浮下, 海裏面好多魚呀, 跟住教練派佐D腸仔比我地餵魚, 好多魚游埋黎食呀, 好得意!!

    
八爪魚出現...


我見流沙包同阿偉都來去自如咁, 我就一直捉住條繩, 我嘗試下放開條繩自己游下, 點知又飄走佐, 浮番上水面, 好彩教練捉番我落去. 係下面大約半小時左右就要上番水面lu. 流沙包好勁呀, 一上水個staff就問佢係咪已經有牌架啦? 原來流沙包以前做救生員果陣已經試過潛水啦喎.



全部人上水之後我地就要回航啦, 咁快既...?? 成程大約兩小時左右.

6 則留言:

sin yi irene 說...

嘩~~好正呀.!!!好好玩呀!

jess 說...

流沙包真係好勁呀! 條魚係唔係佢釣架

墨魚燒賣 說...

oh, sorry, 條魚係人地釣架, 流沙包係攞黎影下相而已~

志傑 說...

好玩啊

McBee 說...

好多謝你同我哋share你嘅結婚之旅呀! 我今年年尾都會去呀! 想問你點樣contact Judy兩公婆book tour出海玩呀?

Anonymous 說...

我想問係咪海底相自己影定人地會幫你影架?