2007年1月29日星期一

公司越黎越cheap, 洲際酒店變兜踎酒樓...

2006年1月11日(四)

一年一度既Annual Dinner又黎啦, 但係估唔到, 前幾年一向都係洲際酒店搞, 今年... 真係估唔到一cheap cheap成咁, 唔係酒店都算, 今年竟然係酒樓搞, 仲要cheap到係皇上皇集團, 係中港城既皇潮匯, 唉... 果陣搵酒樓結婚攞酒, 我一聽到係皇上皇集團既根本都唔會考慮啦~~  算啦, 公司旅行都cheap到去澳門咯, annual dinner唔會再係洲際搞都預佐架啦, 只係估唔到一cheap cheap成咁啫, 估唔到呢個新老細咁Xcheap. 我而家仲諗緊去唔去好. 

7 則留言:

Edmund Tai 說...

算啦!當係應酬囉,唔去你老細一陣話你唔比面重衰啦!忍一時風平浪靜嘛。

threekoo 說...

有得食有得玩緊係去la

墨魚燒賣 說...

三姑: 玩就無野好玩架啦, 年年玩埋d無聊野. 我係旨在睇下有咩抽奬.

threekoo 說...

我以前公司大獎係一百元利是, 過份...不過冇計醫管局冇 $$

墨魚燒賣 說...

三姑: 一百元利是...? 咁其他安慰奬會係D咩呀?

threekoo 說...

oral b 牙刷...洗手液...cheap到冇人有, so我覺得你間公司已經好好的了, 而家個間唔洗講, 間office得6個人, 食個 lunch就算ga la

墨魚燒賣 說...

三姑: 哈哈, 好明顥係攞d supplies出黎抽奬~