2007年1月4日星期四

兩個人食飯都四餸一湯, 係咪傻架...?

星期五剛剛落機, 星期六流沙包就一如以往一早出佐去教波勒. 留番我一個人自己係屋企, 哼! 我約佐下午去做facial, 然後買菜返屋企煮飯, 話晒已經做佐人老婆, 點都要做番D賢良淑德既事情.

今日呢餐飯算煮得快, 因為煮既野都係好簡單:

1. 香煎鱈魚($27.8)

無法啦, 因為我係一個怕海鮮既人, 一切未煮熟既海鮮我都怕, 所以我暫時都未必會煮D係街市魚檔買到果D新鮮魚返屋企煮. 唯有次次都係買D急凍龍脷柳呀, 銀鱈魚呀之類, 成塊魚扒無「魚樣」我就唔會怕.

材料:
鱈魚扒  $27.8 (百佳)

做法:
a) 先將魚扒解凍, 落少許鹽調味.
b) 爆香蒜頭同薑, 然後將魚落鑊煎.
c) 煎香兩面, 上碟


2. 鹵水雞翼($12)

屋企冰箱有雞翼係度, 咪整埋佢囉.

材料:
雞翼八隻 $12 (唔係好記得幾錢. 街市)
鹵水汁適量

做法:
a) 雞翼用少許糖, 鹽, 生粉, 生抽調味
b) 放一小杯水在煲中煮滾
c) 將雞翼, 鹵水汁放落煲中煮
d) 煲熟雞翼, 完成


3. 茄子釀豬肉($11.5)

呢個我係參考

大少奶個blog, 將佢個墨魚茄子burger演變而成既. 其實我有諗過不如整釀冬菇, 不過今餐未有菜食, 所以都係決定整茄子.

材料:
茄子一條 $3
免治豬肉 $8.5 (百佳)

做法:
a) 將茄子切片
b) 豬肉用糖, 鹽, 生粉, 生抽調味
c) 將豬肉搓成餅狀, 夾在兩片茄子中間
d) 爆香蒜頭同薑, 將茄子落鑊煎
e) 反轉另一面再煎, 完成


4. 叉燒炒蛋($28.4)

呢個都係參考

大少奶個blog既叉燒炒滑蛋, 但當然我既「廚藝」同大少奶差好多好多皮. 去街市買廿蚊叉燒, 個斬料佬比埋D超肥既叉燒我, 淨係D肥肉我諗都已經有五蚊係度囉, 下次幫襯第二檔!

材料:
雞蛋四隻 $4.4 (百佳)
清雞湯半杯 $4 (百佳)
叉燒  $20 (街市)

做法:
a) 先將叉燒切粒
b) 雞蛋拂勻, 再加入雞湯及叉燒粒再拂
c) 落油燒紅隻鑊, 將蛋漿分批落鑊
d) 炒熟, 完成


5. 青紅蘿蔔粟米豬骨湯($30.9)

多得二家

Daisy之前話我知原來百佳有D pack好晒材料唔駛自己散買既現成湯料包, 所以我就落百佳睇下有咩湯料包啦, 去到得兩款揀, 最後就揀佐青紅蘿蔔粟米豬骨湯, 穩陣D同埋我都鍾意飲麻. 不過我衰女掛住上網無睇火, 半煲湯煲到得番幾碗仔, 唯有安慰自己果D都係精華所在啦...

材料:
有齊材料湯包 $26.9 (百佳)
清雞湯半杯 $4 (百佳)

做法:
a) 先將半煲水煮滾, 然後落清雞湯
b) 將所有材料放入煲中
c) 慢火煲約兩小時, 完成


是日晚餐: $110.6 (有剩餸可以帶多兩個飯盒添~~)

5 則留言:

Edmund Tai 說...

嘩!都好豐富喎!如果加多啲蔬菜就更Perfect啦!

小綠 說...

嗰啲預先包好嘅湯包係冇咁好架,因我見過將啲有爛嘅部份斬頭斬尾再包埋一包,我就唔會買嗰啲湯包.

threekoo 說...

係 wo, 冇菜 wo, 不過兩個人食真係好多野, 你既心思就算外觀冇100分, 劉生都會俾足100分你ga, 哈哈......原來你同我一樣, 我又係唔可以見到成條魚, 食親都係煎銀雪魚

daisy 說...

劉生好幸福啊~~ 二家

墨魚燒賣 說...

泰山不倒:係呀, 煮完先發覺餐飯太多肉. 小綠: 下...? 咁恐怖... 三姑: 原來我地"同病相憐", 我都唔知點解會怕海鮮架. Daisy: 呵呵, 多謝你呀~