2007年1月26日星期五

蓉苑點心甜品餐廳 -- 好平

地址: 元朗教育路88號寶城洋樓 9-10號舖地下

1月5號加班加到十點幾先走, 因為有個同事黎緊放大假, 要接手佢部份jobs. 流沙包今日要去練波, 所以我地約埋係元朗食飯. 返到元朗都差唔多十一點, 好多舖頭都關門, 天寒地凍我又唔想坐街邊大排檔, 於是近近地去佐屋企附近間蓉苑, 佢係廿四小時營業的. 我地叫佐盅鳳爪排骨飯, 好細盅; 個叉燒腸粉好難食, 不過算多叉燒; 個窩貼幾好, 不過幾多油; 個糯米飯唔掂, 食黎食去都係母親大人煮既糯米飯最好食; 個糖水「芝麻糊燉奶」好嚇人, D芝麻糊好似壞佐咁, 苦既; 後尾佢地肯換過, 我地就要番個普通燉奶, 又OK喎, 好滑溜.

是次每人消費約$27

3 則留言:

Pearl 說...

You also live in Yuen Long?? Me too! It's v. hard to find good food in Yuen Long i think...

threekoo 說...

因為有你呢個食家我先知元朗有咁多好野食 , 可惜我住係香港島呢.....

墨魚燒賣 說...

Paru: 原來你都住元朗架?? 哈哈~ 其實我覺得慢慢搵下, 元朗都幾多好野食架~ 三姑: 咁你入過黎元朗幾多次呀?? 有無三次?